czwartek, 10 grudnia 2015

ogłoszenie

Moi drodzy, postanowiłam Z KOŃCEM TYGODNIA zamknąć listę zamówień. Powodów jest kilka. Potrzebuję odpocząć, ponieważ kolejny tydzień jestem chora. Poza tym- już w sobotę wszystkie moje rzeczy jadą do Polski, a tydzień później zaczynam nowe życie w Warszawie.
Zamierzam cieszyć się powrotem i tym, że zamieszkam z ukochanym. Chcę znaleźć jakąś miłą pracę, przewieźć wszystkie klamotki z Koszalina i takie tam.
Dlatego.. jeśli jeszcze czegoś ode mnie potrzebujecie to.. szybciutko.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję decyzji o powrocie :) i pozdrawiam z Warszawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia i wszystkiego dobrego na nowej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga w całości poświęconego wzorom/schematom haftu :)

    http://skarbnica-wzorow-haft-krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ale odwiedzaj nas czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu boskie. Też bym chciała umieć robić takie piękności :)Zapraszam do mnie na nowego bloga www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, gratuluję pięknych prac i życzę w takim razie miłego wypoczynku i powodzenia w stolicy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia!!!! I zaglądaj tutaj :).

    OdpowiedzUsuń